Save us!

Jag har nästan blivit bekväm med mina inneboende silverfiskar, de skapar en mysig atmosfär här i lägenheten när de äter hudfalgor spinger runt inne i toan, ömsar skinn på mitt golv och dyker upp när man mist anar de.

Kommer nästan sakna dem. Tänk om nått händer mina små husdjur.
Funderar på att skaffa en sån där skylt man sätter på dörren när man har katter eller hundar som man inte vill ska råka illa ut.

Har stylat min egen, tror jag ska skicka den till företagen som gör skyltar och se om de hakar på att producera dem..


(Min fina paint handstil kanske inte kan tydas men längs ner står det vi finns i toan och i flyttlådor.)

Vad tror ni? Borde jag ta patent på denna ide?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0