Flytta från Grankotten!

Ska äntligen få flytta ut ur denna lilla vidriga lägenhet.
Bor på 22 kvadrat där ca 10 kvadrat är upptaget av silverfiskar. Nasty små djur de där.

Tog fram flyttlådorna och skulle börja packa, men inte visste jag att de lådorna var silverfiskarnas högkvarter för så fort jag tog fram en låda under lampan ramlade de ur ca 10 fula små fiskar.
I ren panik slängde jag ut lådorna genom dörren i hopp om att de skulle avlida.

De gjorde de. Mindre lyckat att jag glömde en låda ute i regnet för regn plus pappkartonger går inte ihop. Får gå ut och skrapa ihop resterna av kartongen i morgon.

Vann i alla fall kriget mot silverfiskarna för de sprang runt i panik utanför dörren och jag trampade ihjäl dem allihopa. Mahahahahahahahah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0