Fattig som en kyrkråtta

Just nu är jag fattig som en kyrkråtta om man då får chansen att få något gratis så tar man den chansen snabbare än man kan blinka.

Är hemma hos pappa den här veckan och han började skälla på mig att JAG tappat bort HANS usb-minne.
Jag påminde lilla pappa lungt och sansat att de var MITT usb-minne som JAG fått från skolan och att de var HAN som tappat bort de. (fastän att de var jag som tappat de när jag cyklade till skolan och var för lat för att plocka upp de.)

Hur som så åkte han iväg och köpte ett nytt på 16gb till mig.
Jag tackade för mitt nya minne men inomborde skrattade jag, ungefär så här lät de i min skalle.
MOHAHAHAHAHAHAHAHAH Got you again sucker!

Kommentarer
Postat av: Tamara

ahahahahahahaha!!



du och din pappa. :P

2010-05-25 @ 21:08:18
Postat av: Tamara

ahahahahahahaha!!



du och din pappa. :P

2010-05-25 @ 21:08:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0