Studentet

Daniels kusin tog studenten i fredags så vi åkte till hennes skola för att fira henne på morgonen när hon sprang ut.

Vi köpte tre rosor till henne att hänga runt halsen, men insåg att jag faktiskt är tjugo år och att vi kunde åka till systemet och köpa champange till henne.
Men vad ordinärt och tråkigt att köpa de, de får ju alla
så vi köpte fem stycken små flaskor absolut vodka istället i fem smaker.
Hängde upp de i fem olika snören att ha runt halsen och skrev instruktioner på ett kort
"Fem shots om dagen
är bra för magen.
En ska drickas nu och sedan en varje timme
klockan fyra blir det kontroll och då skall endast EN flaska finnas kvar."

Mycket roligare än champangen blev det kan jag lova!


Kommentarer
Postat av: Fialotta

Haha, klockrent :D Min kompis Jonas fick en spritflaska som såg ut som en naken tjej med tuttar, rumpa och hela skiten av mig i studentpresent :D

2010-06-13 @ 20:02:01
URL: http://pebles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0