Lilla pappsen

Min lilla pappa ramlade och stukade foten när han var full och spelade poker med sina polare och jag berättade för honom att de var de bästa som kunde hända.

Han tyckte att jag var elak men om ser det från mitt perspektiv så är det faktiskt så.
Jag ska skriva teori och ha uppkörning inom två veckor och vi har aldrig riktigt tid att övningsköra.
Men nu när han inte kan gå så har han all tid i världen att sitta i bilen med mig och köra runt hela Borlänge 20 gånger.

Och plus att om han ska någonstans så måste jag ställa upp och övningsköra honom dit.

Att pappa sedan inte kan klippa gräset och vill att jag ska göra det åt honom är ju bara galet. Jag sa att jag ska ha 500 kronor för det. Pappa blev sur, jag kontrade då med att "Vill du komma till affären och kunna köpa mat till midsommar?" Voila! 500 kronor rikare. Utpressning är min grej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0