Guns n Roses

Min älskling Axl Rose var till Sverige nyss men jag fick inte se han!
Ingen ville eller kunde lägga ut 3000 för att följa med mig ner till Sweden rock så jag kunde få se min älskling, elaka vänner man har va!

Och nu när jag fick höra att han sjungit November rain vill ja bara lägga mig ner i badkaret och gråta ända tills jag drunknar av mina egna tårar.

Folk som säger att han har blivit ful och dålig är dumma i huvudet! Han var, är och kommer alltid vara den snyggaste mannen som gått på denna jord. Om jag fick chansen att ha sex med han skulle jag ta den så jävla snabbt att ni inte ens skulle hinna blinka.

Om ni nu anser mig vara äcklig så tyck de då! Gör de, I dare you! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0