En aning misshandlad.

Jag har råkat ut för min första misshandel! Woho, NOT!
De var en liten misshandel men den räknas ändå om man tänker på hur jag mår idag.

Efter krogen igår gick jag fram till en kille och sa att han skulle ge fan i min kompis för att hon var min, vi var lesbiska. (alltid lesbisk när jag är packad.)

Hans kompis spårade totalt när jag gick därifrån och från ingenstans ropade han hora till mig, jag och min pöjk var påväg därifrån och Daniel ropade tillbaka att han skulle hålla käften.
Han ville bråka, de såg man på han så han kom springandes, skulle slänga sig på Daniel och stark som man är skulle jag skydda Daniel så jag ställde mig emellan dem.
Han skog Daniel i ansiktet över min axel och när Daniel inte slog tillbaka och jag vägrade flytta på mig slog han mig rakt in tha bröstkorg. Vem fan slår en tjej som inte gjort han ett skit? Han kanske skulle slå Daniel igen och träffade fel men iaf.

Vaknade idag med smärtor och uppsvullnad i hela ena sidans revben. Har inte blivit bättre och har haft andningssvårigheter och hyperventilerat hela dagen. Hoppas på att de går över tills i morgon (troligtvis inte)
Hatar sådana killar!
De är fegt att slå tjejer! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0