Disneyklassiker

Igår kollade jag inte på en, inte på två utan tre disney filmer!
Gamla filmer som man såg när man var liten, eller iaf två av dem, Tom och Jerry filmen vet jag inte hur gammal den är.
Förutom Tom och Jerry såg jag, Aristocats och Bernard och Bianca.
Och vet ni vad jag insåg, i Varje film fanns det en råtta(eller kanske mus) som var en av hjältarna.
Wierd! Disney försöker få oss när vi är små att gilla de små odågorna.

Och förresten vet ni vart jag kollade alla filmerna?
Förbered er på att skratta!
........... youtube.
Ja jag satt helt serisöt och såg 8 minuters klipp av filmen för att sedan byta klipp och vänta på att de skulle laddas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0