Bilen är lagad!

Jag, JAG! förstår ni att jag? det var liksom JAG som lagade bilen!
Helt ensam, bara jag!
Förstår ni nu att det var jag som lagade bilen?
Bra då kan jag fortsätta att berätta om hur JAG (upprepade vem det var som lagade bilen ifall ni skulle glömt bort vem det var.) lyckades få igång skothögen som andra misslyckats med.

Gick ut till garaget igår och slängde i batteriet i bilen precis som google bilden visade och sedan pillade på lite annan skit som sitter under huven.
Sen vips! Ett mirakel skedde, bilen startade!

Jag lyckades med något på fem minuter som varken pappa eller Daniel lyckats med på flera dagar.
Jag måste ju nästan vara en gud eller nångonting..
Att jag sedan höll på att gasa ihjäl mig inne i garaget för jag glömde bort att öppna dörrarna behöver vi inte tala om..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0