Whats for dinner darling?

Efter som det kommer vara folk hemma när jag ska laga middag så kommer det vara lite svårt att sno mat av dem.
Så jag har ett recept som jag tänkte dela med mig av till er.
Ifall ni är fattiga och inte har råd med lyxig mat så har jag något ni kan göra av det som finns hemma.

1. Koka en sorts pasta ni har hemma.
2. Sätt ugnen på 200 grader.
3. Kapa av den kroppsdel ni kan tänka er leva utan. (Jag tar ett öra och några tår, är inte jätte hungrig.)
4. Sätt ett litet plåster där ni kapade bort köttet 
5. Fyll kroppsdelarna med vitlök, lägg i ugnen i 10 minuter. (Ifall ni tar en större kroppsdel tänk på att den måste vara inne längre)
6. Tag ut köttet när det är gyllenbrunt på utsidan.
7. Plocka ut vitlöken, lägg upp på tallrik. Om ni vill ha sås till så ta bort plåstret och tryck lite runt såret.

Voila! Middag. Smakar som kyckling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0