Strange..

Jag och en av mina roomies Denise undrar lite över våran andra roomie Kristina.
Hon hade sagt till Denise att hennes kompis och hans flickvän skulle komma hit i helgen.
Men den enda som kom var en man. Och enligt denise som sett hennes kille förut så var det inte han.

En annan sak var att igår natt sov han inte här men kom hit igen på dagen.
De ungås inne på hennes rum utan lysen på och ganska tyst.

Idag skulle han nog åkt hem då han gick iväg med sin väska. Men kom tillbaka en timme senare och hade troligtvis "missat" tåget och nu ska han spendera natten här.

Det hela är mycket underligt och varken jag eller Denise kommer någonstans i våra undersökningar och nu ber vi dig. Har du några upplysningar eller vet vad som helst om vad som pågår här i lägenheten i Örebro tveka inte, hör av dig till oss på nummer. 070-0009909. Minsta observation kan hjälpa.

Eller så ska jag sluta kolla på efterlyst och gå och lägga mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0