Skolböckerna

Kurslitteraturen är alltid lite knepig.
Den är dyr tar lång tid artt få hem och tråkig att läsa i.

Förra böckerna vi skulle köpa var dyra och en kille som gjorde kursen förra året sa att han hade några jag kunde få köpa. -men när det kom till att jag skulle köpa dem så hade han redan sålt dem.

Jag har ju inte så bra humör ibland och jag blev sur. Lovade ifall jag såg han skulle jag misshandla och stycka honom.

Nu idag skrev han till mig att han hade en bok till den här kursen jag kunde få köpa.
Jag skrattade åt han och svor något om kroppsdelar som kommer ligga på badrums mattan.

Han lovade och svor att jag skulle få köpa den. litar inte rikitgt på den mannen men ska få boken i morgon iaf.

Men tänkte bara att ifall ni ser på efterlyst nästa vecka och de pratar om ett mord i Örebro där de fann en student utspridd över hela sin lägenhet så snälla ring in in och tips om min blogg. Jag har inte tid att sitta i fängelse. Jag har ju skola motherfukkers.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0