Sällskapsresan.

För lite över en månad sen skaffade jag mig en katt.
När jag köpte katten så visste inte tanten som sålde den ifall det var en kille eller tjej.
Jag tog med den hem, gav den ett namn och vände, vred lyfte och kollade i rumpan på den för att undersöka om det fanns en liten vagina eller penis där.

Tog med den till läkaren två veckor efter jag fått den för att utreda könet på mitt lilla barn. mannen  kollade och kände och kom fram till att det var en liten kille.

Fick ett papper över hans hälso tillstånd och längst ner på pappret skrev han.
Kan känna två pungkulor.

Mannen sexuelt begrep sig alltså på mitt lilla barn! Han tog på hans privata ställe utan´att be om lov. Och så fick jag betala 600 spänn för att se på när mannen höll fast min unge och pillade han i anus. Sen fick vi gå därifrån, katten med mindre värdighet och jag med ett stort hål i plånboken
Hemska dag!

Här har ni bild på min lilla älskling. Tequila.


Gnällspik



Och busfrö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0