Dagen efter.

Dagen efter alkohol.
Orkar inte resa mig ur sängen så försöker sminka mig utan en spegel. Går inte så bra om jag ska vara helt ärlig.
Men gårdagen var riktigt kul lite konstig bara.

Jag fick ett samtal där flickorna sa att vi skulle gå till ritz nu.
Jag åkte dit, försökte få tag på dem men ingen svarade men träffade några pojkar ur min klass och några andra utanför så gick in med dem och tänkte leta på flickorna inne istället.

Gick runt inne med massa pojkar istället, hade hur kul som helst drack lite tequila. Dansade mycket.

Träffade massa vänner, dock ingen tjej. Men 10 minuter innan stället stängde hittade jag flickorna.

De hade tydligen vart massa bråk, de hade gråtit och inte kunnat ringa.

Trodde det skulle vara wierd att inte ha någonsom helst flicka med men faktiskt så blev det en av de roligaste kvällarna i Örebru!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0