Pengar.

Pengar är alltid ett problem.
Tyvärr så har jag inte så gott om dem som jag skulle önska.
Jag har insett att de är tre ganska stora saker jag måste spara pengar till.

1. England. Jag och en kompis ska kanske flytta dit när vi gått ur skolan. Till de behöver vi pengar, vi har tänkt oss 15000kr var.
2. Bulgarien. Jag och några ur klassen har tänkt åka dit innan studenten. Till de måste jag i alla fall spara 5000kr.
3. Tatuering. Ska tatuera mig igen och den här gången ska de bli en ganska stor så 5000k måste jag ha till de minst.

Så alltså måste jag spara 25000kr.
Har kommit en liten bit på väg.
England - 4000kr
Bulgarien - 2000kr
Tatuering - 1500kr

Men de saknas fortfarande 17500kr
Och de ska jag tjäna in till innan sommaren.
Jag tror inte att de hela blev bättre av att jag gick och shoppade för 1500 spänn idag.

Nån som har en bra ide på hur man får in pengar?
Något lagligt. Jag tänker inte börja med prostitution än. Får se senare hur illa jag ligger till och kanske gå över till de då.

Nån som vill få sin gräsmatta klippt kanske? Jag och gräsmaskiner går bra ihop tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0