Min stortå.

Jag har i ett antal veckor haft ont i min stortå.
Inte konstant men så fort man slår i den de minsta lilla i någonting så känns de som när man råkar sparka in foten i en kant eller något.
Idag vart jag trött på de hela så jag satt och pillade med tån tills den domnade lite av smärtan sen undersökte jag problemet.
Jag kom fram till att en bit av nageln sitter lite fel. Den sitter stenhårt fast i huden och ligger och trycker mot huden på sidan och framför tån.
Utbildad doktor som jag är tog jag fram lite nagelklippar saker och började lite smått operera.
Tog bort en bit av nageln men de hjälpte inte då den biten som gör ont sitter för hårt fast.
Jag kom då på den genialiska ideen att man kanske skulle kunna klippa bort huden som sitter ivägen istället.

Det var ingen genialisk idé.
Det gjorde ganska ont och jag kan inte stå på den foten för tillfället.
De rinner även blod och var från mitt egen skapade sår.
Borde kanske tänkt igenom de en extra gång innan jag började..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0