Goder afton.

Jag tänkte bara säga att jag kommer inte skriva nå mer här, inte som de känns nu i alla fall.
Varför? Jag har skaffat mig ett liv. Tro de eller ej. Men jag hinner inte med att skriva här längre.

Har inget intressant att säga länge och all inspiration till att skiva dumma, meninslösa inlägg finns inte lägre.
Jag hoppas att ni kommer sakna min dålig humor. Och om ni inte tänker erkänna de så vet jag att ni innerst inne gör de.

Och ifall ni vill veta vem de är som skivit alla dessa 746 inlägg och som kallar sig själv för Ziingo så kan ni gå in på la bilddagbok och kolla.
Där jag också heter Ziingo.

Farväl.

Kommentarer
Postat av: Grisabella

Jag kommer inte hinna sakna din dåliga humor, den har jag varje dag i skolan.(; And yes, I liiike it!!

2009-01-29 @ 18:32:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0