Tentafest.

Efterr klassens första tenta hade alla tenta fest tillsammans hemma hos en i klassen.
Man fick betala 200 spänn så fixade de mat till alla och stolar eftersom de inte hade så många.

Jag gick aldrig för jag hade min pojk hos mig och valde att umgås med han istället.
Men fick höra efterråt av några att den sög som fan.

Alla "nördar" i klassen hade suttit hela kvällen och disskuterat tenta svaren medan de roliga i klassen hade supit, dansat och härjat och fått sura blickar från Nördarna som tyckte att de förstörde festen.. Det var äcklig mat och för lite. Och maten plus stolarna kan inte ha varit så dyrt som 200 spänn var. Med tanke på att vi är 40 i klassen och 30 pers kanske var där så 6000 för den festen? Jag tror inte de!

Sen hade festen spårat lite för vissa. En tjej blev så full att hon somnade i en blomkruka, vaknade spydde i blomman, klagade på att de luktade illa och gick därifrån.
Senare när de kommit till stan var tjejen så full så hon blev utslängd från Frimis och fick gå hem.
Hon stod mitt på Järntorget i stan och hittade inte till resecentrum.
Om ni vet örebro vet ni att om man står på Järntorget så ska man bra gå ner för vägen och så kommer man till resecentrum. (vilket man ser från järntorget). Så hon ringde efter en taxi som körde henne dit. typ max 50 meter.

Nu på fredag sk vi ha en till klassfest. Känns det som något man är sugen att gå på?
Njaaaa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0