Tåg i Bergslagen.

Åkte till Borlänge igår.
Och när jag satt på stationen var alla tåg innan mitt försenade så jag satt och stirrade på skärmen och bara väntade till de kom upp att mitt tåg skulle vara försenat.

Och vips så kom det upp 6 minuter försent.
Inte så illa, men när tåget skulle komma så vart de försenat ytterligare 20 minuter.
Och sen åkte de inte förens de var 30 minuter försent.

Inte nog med det så satt jag bakom en fjortis hela vägen som berättade för sin kompis hur det är att gå på universitetet
"De är så coolt. De är ju liksom 15000 studenter på¨minn skola"
"Ja asså jag bor på campus typ"
"Man känner sig liksom så stor när man flyttat hemifrån men visst saknar man mamsen i blans liksom."

Liksom daaaaaaah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0