Snus

Min pappa vet inte om att jag snusar och jag känner att det är bättre om han inte vet något heller.
Men det börjar bli lite svårt att dölja det.
Speciellt nu när jag är hemma i Börlänge och bor i hans hus.

Pappa kommer nämligen in i bland och vill ha hjälp med vissa saker och då måste man ju snabbt ta ut snusen från under läppen och lägga den någonstans.

Misslyckades ganska grovt nyss han kom in och säger att jag måste flytta på min bil
Märkte inte att han kom utan när han stod i dörren skulle jag försöka smita ur snusen och lägga den på något bra ställe, Vart är ett bra ställe tänkte jag.
I strumpan!
Men nej. misslyckades och halva stack upp men han såg inget sån tur vad.

Ja jag är snart 20 och försöker dölja för min pappa att jag snusar.
Vad är problemet?

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0