KorvFest?

Fick ett sms från  en vän som sa att det är förfest på ett ställe som väcker minnen.
Jag tänker efter och funderar på om det kan vara i sunnanö?
Där jag strulade med en kille vars ex (som han gjort slut med för 1 vecka sen) gick förbi och såg det.Och jag blev hatad i ett år efter det.

Eller kanske Mcklubben?
där jag stulade med en man som dagen efter inte var direkt snygg att kolla på.

Eller hemma hos odjuret?
Där vi gick ut på krogen och en kille som alltid ogillat mig bestämde sig för att han ville ha mig som jag strulade med ( han kysstes som en fisk btw) och där hans tjej han höll på med gick förbi och såg det och började tävla med mig om hans uppmärksamhet.

De här minnena får mig inte att låta som en ängel direkt.

Men nej det var ingen av de ställena utan det var hemma hos en som kallas för fuckface.
Och jag blev påmind om det värsta minnet någonsin typ!
Jag satt bredvid en kille i en soffa och vi pratade om piercingar och han sa att han hade en genom ollonet som han hade töjt.
Jag frågade om han skämtade och han sa att han inte gjorde det utan drog fram den och visade för att jag verkligen skulle tro han.
Liksom bad jag om att få se hans penis? NEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0