Fan, fuck, helvete.

Vissa svärord är tydligen fulare än andra.
Det förstår jag inte.
Ifall någon svär genom att säga fan! helvete! eller fuck!
Så är det ingen som bryr sig men när jag svär då reagerar alla och ska påpeka det.

Till exempel när någon stjäl den sista platsen på bussen mitt framför en kompis så är det okej för denne att säga "men fan" utan att någon reagerar.
Men ifall någon stjäl den sista platsen på bussen mitt framför mig och jag svär till med mitt svärord. "Men penis" då jävlar i min lilla låda. Då vänder sig alla på bussen om och kollar på mig.
Konstigt? ja!
Har inte jag rätten att svära hur jag vill?
Samma sak blir det ifall jag gör fel och säger "pitt" Då ska folk kommentera det med.
Jag har rätten att använda könsord som svordomar när jag vill. Ingen ska stoppa mig! INGEN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0