Ursäkta har någon sett en svart tånagel?

Det jag sa berätta nu är stört. Ritigt stört.

Jag var hem till en "vän" förut i sommras. Vi var sånna vänner ni vet som träffas och har lite trevligt tillsammans.
Det var väl alltid trevligt men den här gången ni ska få höra om var inte lika trevlig.

Detta var nån gång efter att jag kommit hem från Cypern och jag åkte hem till han för att ha kul.
Varje gång vi sågs så slutade det alltid med att vi brottades.
Jag kommer inte ihåg anledningarna till de men varenda gång hände de.

Denna gången var inget undantag. De var en riktig jävla brottningsmatch. Det var alltid kul att skojbråka.
Men. Dagen efter när jag vaknade och skulle åka hem gjorde jag en märklig upptäckt.
Jag hade i några veckor haft en blånagel på min stortå som var på väg att lossna.
De hade den gjort under brottningsmatchen. Jag insåg att min svartmålade nagel måste ligga i hans säng någonstans.
Jag började lite försiktigt leta utan att han skulle upptäcka vad jag gjorde.

Jag letade, men utan resultat. Jag hann inte leta klart utan fick lov att sticka därifrån och lämna min nagel i hans säng.
Jag kunde ju inte direkt berätta att jag tappat en nagel i hans säng. Jag tror han skulle bli äcklad.
Men shit vad jag skrattade på vägen hem
Jag tänkte på hur fan han skulle reagera när han hittade en svart nagel i sin säng.
Jag tror inte han hittade den.

Men nu har han läst de här. Och E vad tycker du om att jag lämnade en liten svart gåva i din säng?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0