Sätt lite krydda på tårtan.

På apun bjöd någon på tårta.
Vi satt oss en 15 stycken vid ett bord och käkade.
Min handledare kom, tog en bit tårta ställde den bredvid mig och gick för att hämta kaffe.

Bredvid mig stod en saltburk.
I min skalle fanns denna ekvation
Salt + tårta = Kul när handledaren äter.
Så jag överkryddade ett litet hörn. Och verkligen överkryddade det var ca en centimeter tjockt lager salt på.
Killen som satt mitt emot mig såg allt och hade svårt för att inte skratta.

Under tiden vi käkade drog en kille ett skämt. Jag förstod inte skämtet och min handledare sa då.
"Ja de tar längre tid för vissa. Detta pucko kommer väl skratta i kväll när hon kommer hem"

Jag - Jag kommer skratta snarare än du tror.
Jag och killen mitt emot fnittrade.

Han fortsatte käka och tillslut tog han biten med saltet. Han grimatiserade och spottade ut allt i slasken.
Alla runt bordet garvade och jag sa.
"Jag sa ju att jag skulle skratta snart."

Nu är jag osäker på om jag vågar gå dit i morgon då min handledare utlovat hämnd.
Och alla andra varnade mig, när han hämnas, då jävlar hämnas han.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0