Samtal med handledare.


Jag -  Vem är den nya killen?
Han - Rickard heter han. Ny praktikant
Jag - Åhå
Han - Han sa att ni vart tillsammans förut.
Jag - Han sa att ni var tillsammans också.
Han - Synd att han ville ha mig mer. Han tycker jag är en bättre kyssare.
Jag - Vad synd att han är tvingad att vara med dig för att få bättre betyg.
Han berättade att du tvingat han att följa med dig ut i skogen. Och att du sagt att han skulle få bättre betyg ifall han tog av sig byxorna och böjde sig framåt.

Chockad handledare satt helt tyst efter de.

Är det emot vett å etikett att säga att ens handledare gillar att pumpa småpojkar?

Kommentarer
Postat av: Spådam Annki

Okeeej! Och hur ska man tolka det här då!? Har det där verkligen hänt på riktigt?

Sjuk dialog helt enkelt haha ha..

Kram Annki

2008-09-16 @ 02:31:07
URL: http://kartomantik.blogg.se/
Postat av: Spådam Annki

Tack för svaret!

Man blir chockad..

Kram Annki

2008-09-16 @ 18:38:48
URL: http://kartomantik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0