Praktiken

Idag när jag kom till apun kommer min handledare och säger en massa saker jag ska göra.
tex. mala köttfärs, väga kött, skära kotletter och så vidare.

Sen säger han att han ska iväg ett tag och kommer tillbaka lite senare.

Jag börjar jobba och när jag är klar med en hel del kollar jag på klockan och inser att han vart borta i en och en halv timme.
Här börjar jag undra.

Efter två timmar kommer en annan som jobbar där och säger att de är fika och frågar vart jag gjort av min handledare.
När vi sitter och fikar så kommer han tillbaka. Då hade de gått lite över två timmar sen senast jag såg honom.

När han kommer tillbaka berättar han att han hade haft körlektion för mc kort.
Han lämnade mig ensam och med hela ansvaret för en butiks charkavdelning i två timmar.
Detta är min andra dag på praktiken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0