Party

Kom precis hem. Har vart ute på krogen

Kom fram en mycket roande polis och snackade med mig och H innan vi skulle iväg till krogen.

Polis - Jaha vad har vi där då?
Jag - En öl
H - Jag visste redan när jag såg er i bilen att ni skulle ta den
Polis. - Åh en smart jävel. Vart ska ni nu då?
Jag - Ja vi tänkte hänga där de är mest pedofiler
Polis - Är du alltid så här provocativ? Ska ni till Etage eller?
Jag - Nja vi sa dit min pappa fixar in oss
Polis - Vart jobbar han då?
Jag - På järnvägen. Men om man följer med en gammal man får man komma in vart som helst.
Polis - Mhm

Polisen kollade ogillande på mig och gick iväg.

Nu är jag hemma och ska snart sova.
Måste bara käka något först.
Hittade nyss en Ahlgrens bilar påse på golvet. Bäst före datum gick ut för 3 veckor sen.
Där har ni ett bevis på hur ofta jag städar rummet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0