Mysko.

Jag och M var ut å festade för ett tag sen.
Vi var med några karlar som var lite äldre än oss och dom skulle till en krog som de var tjugoårsgräns på.
Vi följde med och konstigt nog kom vi in.

Efter ett tag insåg vi varför de var tjugoårsgräns.
Alla där inne var i medelåldern, ca 40. Ingen i 18års åldern skulle vilja vara där.

Vi försöker göra något roligt av de ändå.
Men helt plötsligt ser jag en man jag känner igen.
Det är min mammas bästa kompis man.
Jag går fram till han och hälsar för jag trodde han skulle tycka det var lite komiskt att vi var på samma krog.
De gjorde han inte. Efter ett tag inser jag att han är där ensam. Han sitter i baren och snackar med olika kvinnor.
Han var alltså ute utan sin fru och snackade med massa kvinnor. Detta var oroande.
Det konstigate var att han sa. "Berätta inte för pappa att jag var här."

Okej, tänkte jag och sprang hem och berättade allt för mamma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0