Mysigt.

Evil, Evil, Evil!

Idag under lunchen kom det in en kille jag inte träffat förut.
En faktiskt jätte söt kille. Lite Björn Gustavsson liknande.
Han kom fram och hälsade på mig. Den första av alla som jag träffat där som faktiskt presenterade sig.

Han satt sig mitt emot mig och käkade lunch. Hela tiden försökte han prata med mig. Han frågade vart jag gick, hur gammal jag var, vad jag gjorde där, vad jag ska göra när jag slutat skolan och sånna saker,
men elak som jag är var ungefär lika social som en osthyvel och svarade med korta svar.
När han sen gick iväg sa han "vi ses".
Jag sa "farväl".

Nu i efterhand insåg jag att de nog var lite elakt.
Och eftersom han var söt så nästa gång jag ser han ska jag vara lite socialare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0