Krogen

Var ut och söp igår.
Trevlig kväll som fan men en jävligt konstig början.

Jag gick hem till en "vän" och skulle kolla på hans nya lägenhet
Vi vart lite osams om en grej. (Att han är en idiot och dum i huvudet)

Sen fick jag ensam, packad tjej gå därifrån in till stan.
Det jobbiga var att jag hade ingen aning om vart jag var.
Jag började gå åt ena hållet och efter ett tag mötte jag ett gäng kineser som inte kunde nån svenska och jävligt dålig engelska.
De visade sig iallafall att jag gick åt fel håll.
Men jag följde efter kineserna och tillslut hittade jag stan och mina vänner.

Jag tycker inte den här "vännen" jag var hos är en sån trevlig människa när han skickar ut en och tvingar en att gå ensam i en stad man inte känner till.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0