Första dagen.

Första dagen på apun var ganska trevlig.
När jag kommer dit går jag fram till han som ska vara min handledare.

Jag - Tja äckel
Han - Va fan, inte du.
Jag - Jag vill inte vara här
Han - Vi vill inte ha dig här
Jag - fan va skönt att du slutar så man slipper dig.
Han - Fan va skönt å slippa dig!

Tjej som står bredvid - Öh? känner ni varann innan eller?

Vi kollar på varann
Han - Aldrig sett henne, men känner på mig att jag inte kommer gilla henne.

Trevlig början på apun. Och ja jag känner han sen innan.
Hela dagen gick åt till att säga elaka saker till honom.
Han var inte så snäll tillbaka kan jag lova.
Det här kan bli en trevlig apu.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Du har skrivit det här innan har jag för mig...

2008-09-01 @ 18:23:10
URL: http://rebcca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0