Färjan

Kollade lite på kanal 5s nya serie färjan.
Vilka flashbacks jag fick från i sommras när jag var på kryssning, med den båten med M och hennes familj.
Jag återupplevde alla stunder på båten i huvudet. Eller ja dom stunderna alkoholen inte raderat från min skallus.
Det mest komiska på den resan var när jag träffade min "framtida man". Vi kan väl kalla honom Peter.(eller ja varför göra de när han heter Nicklas.) Han var 10 år äldre än mig och hade flickvän.
Hans raggnings replik var
"Vill du se ett kort på min hund?"
Mitt svar blev
"Vill du se ett kort på min pappa?"

Vi umgick hela kvällen och när sen kvällen ar slut så sa han att han var säker på att det kommer bli vi. Att vi hör ihop och att vi kommer gifta oss en dag.
De var ju lite tråkigt för hans tjej (blivande sambo) kan man tycka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0