Besök.

Fick besök på apu av nån man som skulle kolla hur jag har de tydligen.
Jag insåg direkt att jag inte skulle gilla han så jag försökte inte ens vara trevlig.

Han - Hur tycker du de går för dig?
Jag - Bra.
Han - Vad är svårast?
Jag - Vet inte.
Han - Jag måste skriva ner nått du tycker.
Jag - Men hitta på nått då om de är så viktigt för dig.
Han - Hur går de med att bemöta kunder och hjälpa dom?
Jag - Kan inte hjälpa dom för jag är en idiot och dum i huvudet så jag vet inte vart nått finns.
Han - Vad sa du? Sånt där vill jag inte höra från dig.
Jag - Oj förlåt jag trodde du ville veta sanningen så du kunde skriva ner de på ditt kära papper.

Han avslutade snacket ganska snabbt. Men innan han gick frågade han
- Är de något du undrar över?
Jag - Ja. vem fan är du? 

Tydligen var han lärare eller något på min skola.
Vad trevligt att dom skickar ut nån jag aldrig träffat för att se hur jag har de.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0