Ursula.

Jag har märkt att jag blir en annorlunda person när jag dricker.
jag är är packad kommer den störda sidan av mig fram. Det syntes tydligt i Cypern. Alla vi träffade sa jag konstiga saker till. Saker som. "Du har ett anus i pannan som du grävt ut med en sked." eller "Jag ska kapa av din skalle, gröpa ur din hjärna, mala ner den och sälja den som billig kattmat."

Konstigt nog så förstod folk att jag drev och gillade mig.
Jag minns en kille som inte gillade mitt beteende.
Vi satt tidigt på morgonen och käkade kebab. Lite käk innan vi skulle hem och lägga oss. Då kommer de en kille förbi. Den killen hade vart efter mig hela kvällen och nu gick han förbi två gånger. Andra gången han gick förbi glodde han nå så in i helvete så vad gör jag? Jo jag tar in en massa kebab och sås i käften, tuggar med öppen mun och låter sen allt rinna ut ur käften och ner på backen. Killen vart så äcklad så nästa gång vi såg han vände han och gick åt andra hållet.

Den här personen som jag blir när jag är packad har jag valt att döpa till Ursula.
Och hennes motto är. "I don't suffer from mentall illness, I enjoy every minute of it."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0