Rykten.

Jag älskar min skola. 

Varje gång jag festar så får jag höra ett nytt rykte om mig själv som sprids på skolan.
När jag gick i tvåan så var det att jag hade haft sex med en kille som har tjej.
(Ganska osant då jag var oskuld)

Nu i trean så är det ryktet att jag suger av killar på toa i skolan.
Och de nyaste är att jag och den killen har haft vilda sexlekar och att vi lekt med handbojor.
Det första förstår jag inte hur de kom på, de andra skulle väl vilken idiot som helst kunna komma på då jag går runt med handbojor typ jämt. Men inget av de stämmer ialla fall.

Jag antar att jag måste vara en jäkligt intressant person. eftersom att alla ska bry sig om vem jag har sex med.

Till er som bryr er då.

Jag hade sex med en kille på en fest igår. Han var välutrustad. Och han var nå så in i helvete bra på att kyssas.
Om ni är mer intresserade av typ, vem som var överst, hur länge vi höll på, hur skönt de var,  eller hur han ser ut när han kommer så kan ni ju kommetera här nedan frågorna ni har så ska jag svara på dom så ingående som möljigt.

Eller, eller så kan ni alla bara dra åt helvete :)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0