Livsmedel + Energi = sant?

När jag gick i tvåan så upptäckte jag ett mycket intressent samband mellan min klass och energiklassen på skolan.
Detta är faktiskt lite konstigt.

För när jag började på skolan så såg jag den hetaste killen! Vi kan kalla honom Roomservice (han är nämligen lik en i roomservice) Och när jag gick i ettan så bestämde jag att han ska jag ha.
När jag gick i tvåan fick jag han dit jag ville. Vi var aldrig något par men jag fick iaf vad jag ville av honom. Jag tror ni fattar.

B i min klass var intresserad av en annan kille i den klassen. Vi kan kalla honom Birdie. (ja försök gissa varför) Men de blev inget för hon insåg att hon inte ville ha honom.

En annan tjej i min klass vart tillsammans med en i den klassen och de är fortfarande tillsammans. De är till och med förlovade.

En fjärde tjej i min klass och en kille i den klassen gillade varann ett tag men de la sig tror jag.

Och till sist så en femte tjej i min klass vart tillsammans med en kille ur den klassen. De skulle ha barn tillsammans innan hon tråkigt nog fick missfall.

Detta måste ni väl hålla med om är lite mystiskt.
Varför var alla i min klass så intresserade av den klassen.?
Vad är de för speciellt mellan dessa klasser?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0