Intressant.

Kvällen igår kan väl ses som intressant.
Det var väldigt roligt men även konstigt på nått sätt.

Kvällen slutade inte lika bra. Vi skulle få skjuts hem med några men dom drog innan oss så vi hade bara en bil och vi var en för mycket så jag fick fixa en sovplats där. Inte den skönaste soffan jag sovit på kanske men den dög. Eller ja sov var kanske inte rätt ord med tanke på att jag somnade vid fyra och vaknade vid fem. När jag sen skulle smyga iväg på morgonen var jag så tyst jag bara kunde. jag tog mina kläder, smög på mig dom. Tassade på tå till dörren, öppnade den ljudlöst och sen... Frihet!
Bara de att när jag kom till bussen så var det 50 minuter tills den skulle gå.
Och att gå runt ute i 50 minuter i bara nätstrumpbyxor i oktober är inte att rekomendera.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0