Felklädd.

Idag kan jag erkänna att jag kanske inte var allt för lämpligt klädd.
Våran massagekurs började idag och vi började genom att ge varandra sittande massage.

Vi var bara sex stycken, jag, B och S.
Och så var det tre killar. Tre killar ur den klassen på skolan som gillar att ropa hora och slyna till mig i korridoren.
Och vi började massagen med att jag fick sätta mig på en stol framför alla andra. Man skulle sätta sig gränsle över stolen.
Att ha kort kjol och att sätta sig gränsle över en stol mitt framför dom som tycker att man är en hora är inte så trevligt kan jag lova.

När jag sen skulle massera en annan så skulle man böja sig ner för att massera nedre delen av ryggen och så klart hade jag ett löst sittande linne som så klart åkte fram så fort jag böjde mig så man såg hela bhn och magen.
Inte allt för lämpligt klädd för en massage kurs insåg jag så här i efterhand.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0