Auschwitz

Jag har skapat mig ett litet eget auschwitz här hemma till bananflugorna.
Alla bananflugar har tydligen bestämt sig för att bosätta sig i juiceglasen som jag lämnar lite här och var.
Så förrgår när de allihopa satt däri så la jag en bit papper ovanpå.

Så om de nu är redo att jobba för sin frihet så är det bara att de tillsammans kämpar och flyttar bort papperet och sen är de fria.
Men ifall de vägrar att jobba så är de kvar där tills de inte orkar mer, ramlar ner i juicen på botten och drunknar.

Oh, det här är spännande jag är som en liten mini-hitler, bara de att jag vill utrota alla bananflugor istället för alla judar.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Haha. Skrev precis ett inlägg om typ arbetsläger. fast ja, där tar likheterna slut.

Man ska inte döda bananflugor. De är ochsåå djur.

Och så har jag hört att man har dem i klass.

Eller så var det banana split

2008-10-14 @ 22:53:28
URL: http://rebcca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0