Utvecklingssamtal

Jag hatar utvecklingssamtal. Verkligen!
Varje gång jag har utvecklingssamtal så ser jag alltid till att läraren får de så svårt som möjligt att få nån information från mig.
Idag fick jag fylla i ett formulär om hur man trivdes på skolan.
När läraren skulle gå igenom mina svar. ja, då var det bara att bli så jobbig som möjligt.

Han - Du trivs inte på skolan?
Jag - Nej
Han - Varför inte?
Jag - Jag borde kanske göra det egentligen..
Han - Jaha?
Jag - Ja jag får ju suga av killar på skolan när jag vill
Han - Ursäkta?
Jag - Ja, de är ju de alla säger att jag gör
Han - Jag hänger inte med.
Jag - Suger av killar.
Han - Gör du de?
Jag - Nej! Men hela skolan säger ju att jag gör de.
Han - Varför säger de, de tror du?
Jag - För att jag är en hora
Han - Du är en hora?
Jag - Ja dom säger de.
Han - Vilka?
Jag - Dom fula efterblivna killarna som skickar sms till mig där de skriver att jag är en hora.
Han - Är det här sant? De är ju trakasserier.
Jag - Ja de är sant. Inte att jag suger av killar. Men att de säger de. Men nu har jag inte tid att sitta här längre, måste hämnas. Dagen hämnd blir ett glas vatten över skallen på dem. Adjö

Jag reser mig och går. Jag skrattar ett litet lömskt skratt när jag går därifrån och lämnar min lärare chockad bakom mig.

Kommentarer
Postat av: Allt Utom Räkor Rebecca

Du är ju sjuk.

Fast jag vet inte om jag skulle te det där som en anledning att trivas.

Men att plåga dem tillbaka vore förstos lite kul.

2008-11-06 @ 22:31:26
URL: http://rebcca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0