Skämma ut sig?

Kryssningen var jätte trevlig.
Även om jag var så packad så jag inte minns allt. Jag var utklädd till polis.
Fast min utklädnad var så dålig så man såg inte vad jag var. Lyckligt vis så när jag skulle gå till min hytt så hade nån hängt ett polisavspärrnings snöre utanför sin hytt så den vart min. Efter de så förstod alla vad jag var.

En kundvagn + en trång korridor = kul!

Innan vi klev på båten så sa jag och Jennie att vi skulle ta en tequila i barerna och sen leka titanic.
Och blev de så? Jo då. Vi drog en tequila i en av barerna iaf och när vi stod ute och rökte passade vi på att leka titanic.
Jennie fick vara Jack och jag fick vara den fjantiga tjejen.
Men kul vare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0