Pota.

Jag undrar vad min mor tänker om mig. Jag tror inte att hon ser mig som den fina oskyldiga flickan längre.
För nån vecka sen tog jag hit en kille som dom aldrig träffat förut och sa att han bara skulle sova här. Inte så troligt att hon trodde på de.Igår kom jag hem från kryssningen med sugmärken på halsen.
Igår kväll efter att jag vart ut och supit fick jag skjuts hem av en kille.
Idag berättade mamma att hon hade hört hans bil utanför och kollat ut och sett oss stå och kyssas utanför bilen.

Det betyder att min mamma tror att jag iaf minst har kyssts med tre olika killar på ungefär en vecka.
Men fel, fel, fel hon ska bara veta att jag faktiskt kysst sju olika killar på ungefär en vecka.
Jag tror inte min mor skulle må så bra om hon läste min blogg faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0