Jobbigt.

Idag kommer en liten påg hem till mig.
Han ska sova här tills i morn.

Det känns lite jobbigt att försöka förklara det för min mor. Hon kommer ju inte tro på att vi ska sova bara.
Det kommer bli ännu jobbigare att föklara vem han är då jag bara träffat han två gånger.
Jag hatar att ta hem folk. speciellt pojkar. Min mamma blir bara så orolig.
Jag berättar inte ens för min mamma när jag sovit borta hos en kille. Om jag inte kommer hem från till exempel en fest så säger jag alltid att jag sov hon M för att jag inte orkade cykla hem. Jag vet att min mamma säkert vet sanningen.

Det kanske är dax att bli vuxen nog att våga stå för vad man gör?

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Bli vuxen?

Överskattat

2008-11-02 @ 17:13:44
URL: http://rebcca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0