Intresseklubben antecknar ni?

Jag älskar att bli vakna bredvid och bli väckt av en människa ist för att vakna av att en klocka ringer.
Vaknade upp bredvid en söt liten påg idag. Eller ja vaknade är väl inte rätt ord.
Jag sa åt han att ställa väckarklockan på åtta eftersom jag skulle till jobbet. Han var lite piggare på morgonen än vad jag var tror jag då han vaknade när klockan ringde och det tog honom 40 minuter att få mig vaken.

Efter att han skjutsat hem mig så jag kunde byta om och lite innan jag skulle till jobbet så råkade jag lägga mig i sängen och somnade lite. Vaknade sen av att han ringde. Och jag tror att han tyckte jag var lite patetisk då han hörde att jag somnat igen.
Måste bli piggare. Kan inte gå runt och vara konstant trött. Kanske borde börja gilla kaffe?

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Ok, då hade du akk rätt att slå till han ;)

2008-11-22 @ 21:32:40
URL: http://amplifier.blogg.se/
Postat av: Rebecca Utan Räkor

Att du kallar din "nuvaranmde" för påg får mig lite illamående.

Mion lärare heter PÅG. Och han är typ äckligast i världen.

2008-11-23 @ 00:05:54
URL: http://alltutom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0