Elak eller inte?

En av killarna som är dryga mot mig i skolan var och fikade på mitt jobb idag.
Efter att de handlat, och satt sig skulle jag in å diska. Jag bad till alla mina gudar att det skulle stå en bricka på bordet bredvid deras så jag bara måste gå förbi och hämta den. Och tänka sig det gjorde det. Jag började gå mot dem. Jag skulle precis gå förbi och stäcka mig efter brickan då jag oturligt nog "råkade" slå till han i bakhuvudet med min armbåge.

Jag - Oj, Jag ber så hemskt lite om ursäkt idiot.

Det här kommer jag få fan för i skolan på måndag. Men de var lätt värt de.

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Haha :D Vet inte vad de gjort dig, men bra gjort av dig att ge igen! :D

2008-11-22 @ 20:35:47
URL: http://amplifier.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0