Make up

Har vart på sminkkurs på Make up store nyss.
Sånt är alltid trevligt.
Men jag vart lite nervös över att bli sminkad när jag såg hon som skulle sminka mig. Hon såg ut som en kaka i ansiktet, för mörk brunkräm och ett så tjocktlager att man skulle kunna osthyvla henne i ansiktet och man skulle inte ens komma ner till huden på 10 drag.

Men det vart bra tillslut. Jag vart vacker! kan ni tänka er? jag, vacker? Jag vet det går inte men denna människa gjorde det möjligt, hon borde få något pris och bli hyllad över hela världen eller något liknande.

Sen fick man ju välja saker till ett värde av 500kr så jag tog ett puder, en rouge och en ögonskugga. Nu sitter jag och pillar på mina nya saker, är lycklig och vacker!

Nu ska jag och min förtillfället vackra fejja ta och städa rummet. Det är ju fan att man måste städa rummet enda dagen på året man är riktigt fin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0