Jag ska aldrig säga aldrig igen


Jag har märkt att allt jag någon gång sagt att jag aldrig skulle ha på mig har jag nu börjat köpa
Det gäller andra saker också som saker jag aldrig sagt att jag skulle göra börjar jag nu göra.
som till exempel

- För några år sedan sa jag att jag aldrig skulle ha stuprörs jeans på mig
De är nu de enda jeansen jag äger

- Förut sa jag att jag aldrig skulle ha kjol
Kjol är nästan det enda jag har på mig, har väl byxor 1 gång i månaden ungefär

Jag skulle aldrig ha gummistövlar
Jag köpte ett par för ett tag sen och nu längtar jag tills det regnar så jag kan använda dem

Jag har alltid hatat gladiatorsandaler
Men nu måste jag ha ett par, helst de på bilden!

Japp, man ska aldrig säga aldrig
Fast ja. Jag skulle aldrig sätta på mig en skinnväst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0