Hur vart gårdagen?

Hade ni kul på sista april?

Det hade jag, till en början.
Vi grillade hemma hos en kompis, jag utsåg mig själv till grillmästaren (för att ingen annan tog nått initiativ)

Började med att det slog lågor upp på köttet, sen när vi fixat de så vart det bättre, fram till de att jag glömde bort att jag hade ansvaret för grillen och köttstyckerna vart kolsvarta. Efter några försök gick det bättre och det vart faktiskt gott! Förutom att jag råkade ha kycklingen på för kort tid så den var rosa.

Efter vi grillat så drog vi ner till stan och träffade annat folk. Men jag och en kompis tröttnade och gick hem istället. En annan av mina vänner gick runt och var lagomt borta. Hon sa att hon var kär i alla och sen frågade hon om hon skulle såga av deras armar med en motorsåg och att hon skulle hänga upp sig i taket med en krok genom magen.

Hon kom hem till mig senare och vi satt å snackade i 2 timmar sen somnade vi.

Idag gick vi hem till henne och käkade gamla rester hennes famlij käkat igår. Det var gött.

Adjökens.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0