Hata övningskörning!

Jag hatar verkligen att övningsköra!
Det finns så många saker att störa sig på när man kör. Det är nästan creepy hur agresiv jag blir när jag kör.

Här är några exemple på saker jag stör mig på.

- Förare som kör för sakta
- Förare som kör för fort
- Folk som kör om
- Folk som snigelkör längs väggrenen och vill att jag ska köra om.
- Cyklister ( som cyklar hur som helst som om de skulle äga vägen)
- Mopedister
- Gångtrafikanter (speciellt de under 1 meter, dom jävlarna är så svåra att upptäcka.)
-Förare som när man kör i mörkret glömmer att stänga av helljuset vid möte
- Förare som signalerar en påminnelse till mig när jag råkar glömma stänga av helljuset vid möte i mörker (jävla besservissrar)

Förutom de så har jag ett beundransvärt tålamod med alla männisotyper.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0