Grillad majs

Vi grillade idag. Eller ja pappa gjorde. Han fixade så maten var färdig tills jag kom hem från jobbet,
Och fast jag sagt 20miljoner gånger att han skulle grilla majs åt mig så glömde han det :(
Här har jag slitit på jobbet och räknat med att jag ska få majs när jag kommer hem.

Men han slängde på det efter allt annat, den har vart på i en halv timme och beräknas vara klar om en halv timme.
Bara de att vi alla har ätit färdigt nu och gått från bordet.


Snackade med min syster nyss. ALLTID LIKA TREVLIGT! :D
Hon kommer hem om 2 veckor. tills de att jag slutar skolan.

Så efter de är vi lediga 2 veckor innan sommarjobbet börjar för oss båda så vi funderar på att åka utomlands. Jag berättade det för min familj som var här och käkade och min moster bestämde sig för att sponsra oss lite grann. Låter trevligt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0